luni, 2 decembrie 2013

De prin anii"90

Se stie ca dupa Revolutie, in presa, pe strada, in institutii, in familie, etc.oamenii s-au trezit liberi si au inceput sa-si sustina parerile si convingerile. Parca pe undeva erau mai cinstite decat acum, cand am impresia ca nu-si expun convingerile proprii, ci convingeri pentru bani.
Imi amintesc de doi colegi: unul era taranist si unul era liberal. Zilnic aveau discutii interminabile. Bineinteles in primul plan al criticilor erau comunistii. Si, mi-a ramas in memoria replica liberalului.

Taranistul il intreaba - se referea la faptul ca situatia era destul de incalcita:
 - Dar dumneata cum ai proceda?
 - Eu ? In nici un fel.
 - Pai vezi, recunosti ca nu stii ?
 - Nu stiu si din aceasta cauza nu am intrat in politica.
 - Ei daca au intrat, sa gaseasca solutii . Nu au... sa plece!

Oooo...cat de valabila a ramas...si, azi....

Un comentariu:

  1. cam ai dreptate!!!! acum sunt bani multi si interese mai mari, in joc!

    RăspundețiȘtergere