luni, 19 septembrie 2016

Amintirile din vara !

FashionHouse

Nu credeam sa vad vreodata in Romania o nunta la care sa nu vad pietre, paiete si lame. Si nici sa vad o mireasa cu o rochie uluitor de simpla si fantastic de potrivita corpului ei . Era asa de linistit aleasa incat nu mai avea nevoie de nimic.Poate, pentru ca accesoriile, le avea de la FASHION HOUSE:)…Locul de unde se poate cumpara outlet de lenjerie Jolidon

Sau poate privirea posesoarei stralucea suficient cat sa nu mai fie nevoie de nimic , de nimic in plus ?


La fel nu credeam ca o sa mi se intample vreodata sa merg la o nunta la care sunt mai putine cravate decat picioare la scaune. Sau la care mesele si scaunele sa nu fie impopotonate excesiv. In ziua de azi gasesti pe masa mai multe flori, funde si baloane decat mi-ar trebui mie la ochiul meu simplist. Aici nu erau. Aici erau niste aranjamente florale superbe foarte inteligent amplasate mai sus decat statatorii la masa, in asa fel incat toata lumea de la masa sa poata discuta cu toata lumea.

Lenjerie Jolidon

Si , fireste... am ciulit si eu urechile. Stiu ,nu este frumos ! Dar ...la una din mese o domnisoara povestea ca mireasa i s-a destanuit, ca a gasit un magazin online extraordinar http://fashionhouse.ro/  (, de unde si-a achizitionat lenjerie Jolidon incredibil de ieftina ...)

La masa au fost niste preparate care pe mine m-au dat pe spate, iar eu nu-s deloc usor de dat pe spate cand vine vorba de evenimente de genul asta si mancarea care se serveste de obicei la ele.Ca mi-s priceput ! Hai,sa ma laud si eu :) ... Totul a fost bun, facut la perfectie…subliniez…la perfectie…iar asta nu e usor cand sunt de hranit circa 120 de oameni ,simultan. Nimic nu statuse pe farfurie inainte sa fie servit, cum se intampla de obicei pe la restaurante in cazuri din astea. Nimic nu era ofilit, innegrit, oxidat, uscat, prea rece sau prea fierbinte. Totul a fost facut cu mare simt de raspundere. La un moment dat am intalnit bucatarul sef si l-am felicitat calduros. A fost foarte impresionat ca m-am oprit sa il felicit.

Una peste alta, niste oameni care s-au priceput, serviciu impecabil, ospatari politicosi si atenti insa nu sufocanti. Eu apreciez asta foarte mult, e mare lucru sa nu iti sufle in ceafa insa sa il poti gasi cand ai ceva de cerut de la el. E si asta o arta. Fiecare detaliu conteaza enorm cand ai de hranit si servit 120 de oameni. Tipii s-au organizat perfect.

Am plecat spre casa foarte incantat...

De ce sa alegi outlet de la FashionHouse?


1. Pentru ca din 2008, este unicul centru comercial din Bucuresti, de tip outlet!

2. Pentru ca la Fashion House, reducerile sunt in fiecare zi. .

Hai, sa aveti o zi buna...la cumparaturi !:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu