sâmbătă, 15 octombrie 2016

Tensiometru de brat sau de incheietura


Tensiometru de brat Sendo sau de incheietura?


Cum sa alegi un tensiometru digital de brat potrivit pentru tine, a fost o intrebare pe care eu am primit-o in urma cu ceva vreme. Nu stiam ce raspuns sa dau si atunci am apelat la mediul online. Cu ajutorul internetul am descoperit un tensiometru de brat Sendo, care m-a lamurit.

Acum, sa va dau si raspunsul meu la intrebare! Alegerea unui tensiometru de brat se face in functie de circumferinta bratului. Mansetele fiind pe dimensiuni: S, M si L. Exista, tensiometre de brat ce au o manseta universala. Daca vom achizitiona un tensiometru de brat a carui manseta nu-i potrivita, masurarea tensiunii va fi una cu eroare.

Asadar, trebuie sa stim exact ce manseta va avea tensiometrul pe care dorim sa-l achizitionam.

Din, informatiile pe care le-am gasit in mai multe magazine online, inclusiv pe site-ul celor de la SENDO, tensiometrele fie ca sunt cele clasice, fie ca e un tensiometru digital de brat, au garantie. Service-ul si perioada de garantie acordata unui tensiometru de brat, difera de la un producator la altul.


De ce sa alegeti un tensiometru de brat Sendo?

In primul rand e vorba de pret. Cel din fotografie il gasiti la un pret de 249.99 cu pedometru cadou;
In al doilea rand, e mic si foarte usor de folosit.

Masurarea tensiunii arteriale la domiciliu este recomandata de medici, pentru pacienti cu tensiune oscilanta si nu numai. De aceea, e foarte important ca tensiometrul achizitionat sa fie unul de calitate.
Pe piata romaneasca sunt foarte multe tipuri si modele de tensiometre digitale de brat, insa, inainte de a lua o decizie asupra celui care vi se potriveste, trebuie sa luati in calcul si calitatea acestuia. Ca sfat eu pot sa va spun ca tensiometrele de brat au o acuratete mult mai mare decat cele de incheietura. Si, asta deoarece cele din urma nu dispun de o manseta. Si mai este un motiv, acela ca la nivelul incheieturii arterele sunt mai subtiri in raport cu cele de la brat, de aceea semnalul e mai slab.


Un comentariu: