joi, 1 iunie 2017

Gazduiesc: Adela Onete, 1 Iunie!


Adela Onete

Să-ţi fie bine, copilul meu!
Când te-am născut,
m-am abonat la viitor.
Necondiţionat.
Când te-am atins,
am renăscut.
Când m-ai privit,
Dumnezeu mi-a fost mai aproape
ca oricând.

Când mi-ai zâmbit,
întregul univers
mi s-a cuibărit în inimă.
Când m-ai strigat,
toată muzica lumii
a încăput în două silabe.
Când ai păşit,
ţi-am potrivit zâmbete pe cărare
să ţii drumul drept.
Uneori, noaptea,
îţi torn lacrimi la rădăcini,
să-ţi potolesc setea.
Când stau în genunchi,
cer doat atât:
"Să-ţi fie bine,
copilul meu,
oriunde vei fi!
Mereu."
(20.04.2010 - vol. Azi sunt pasăre. Mâine voi fi zbor)
La mulți ani copiilor noștri! Să le dea Dumnezeu sănătate, viață lungă și frumoasă! Iar nouă, puterea și înțelepciunea de a le fi mereu alături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu